Wyślij kopię 'Produkt muzealny w wybranych miastach świata – promocja szlaków muzeów w Europie' do znajomego!
Emailuj 'Produkt muzealny w wybranych miastach świata – promocja szlaków muzeów w Europie' do znajomego
Loading ...
Szlaki Małopolski to platforma informacyjno-promocyjna poświęcona turystyce kulturowej, ze szczególnym uwzględnieniem szlaków kulturowych, czyli tematycznych tras zwiedzania.
Szlaki Małopolski skierowane są zarówno do turystów, jak i do operatorów szlaków kulturowych. Informacje zamieszczone w serwisie opracowywane są na podstawie materiałów udostępnionych przez operatorów poszczególnych szlaków w Internecie, MIK nie koordynuje żadnego ze szlaków.
Wyślij kopię 'Produkt muzealny w wybranych miastach świata – promocja szlaków muzeów w Europie' do znajomego!
A gdyby tak spróbować unikać słowa produkt, zwłaszcza w kontekście muzeum i szerzej – kultury?… Bo przecież nie chodzi o banalną konsumpcję, co sugeruje „produkt” wystawiony na sprzedaż, ale o przeżycie, uczestnictwo, przygodę intelektualną etc…:)
Tam, gdzie to możliwe, używajmy języka bardziej przyjaznego, zindywidualizowanego, zamiast modnej i sztucznej urzędniczej nowomowy.
Pozdrawiam:)
Myślę, że autorzy projektu wybierając taki tytuł przedsięwzięcia, chcieli odwołać się do języku marketingu, w którym słowo „produkt” oznacza gotową, kompletną ofertę. „Produktem” takim może być nie tylko rzecz, wydarzenie czy usługa, ale także zestaw wiedzy czy emocji, niekoniecznie banalnych i prostych.